Hemligheter och överraskningar


Jag håller på för fullt här hemma med att fixa med en försenad julklapp/födelsedagspresent. Det blir något personligt och till viss del egentillverkat. Jag vågar inte avslöja här vad det är för något för då lär säkert den personen som ska få det gå in här och se det. Och då blir det ju ingen överraskning. Jag tror att hon kommer bli glad i alla fall! :)

Och på tal om överraskningar, hemligheter och spännande avslut så är det något som serien The Vampire Diaries är experter på. Jag såg precis det senaste avsnittet, och det slutar alltid lika spännande. Man vill bara se mer och mer, det är rent ut sagt beroendeframkallande! Har ni inte sett den serien så bör ni göra det, dock kan det vara svårt att hoppa in mitt i serien nu eftersom det har hänt så mycket. Men får ni chans att komma över den första säsongen som nu går att köpa ute i affärerna (jag fick den i julklapp!) så gör det! Ni lär inte ångra er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0