Jobb och plugg!


Det har blivit lite tomt här på bloggen på sistone men det beror på att det har varit fullt upp. Tänkte skriva ner en liten snabb uppdatering.

Till att börja med.. Oj, vad mycket snö det har kommit de senaste dagarna! Idag har det snöat hela dagen och det har inte slutat än. Det blir en riktigt vinter i år.

Idag har jag varit vikarie på en förskola inne i stan. Riktigt roligt men intensivt! Jag jobbade från 9-17.15 så det blev en ganska lång dag. Imorgon blir det att jobba från 9-13. Egentligen var jag lite tveksam till att jobba imorgon också men de frågade idag och det var ju inte någon längre dag så då funkar det. Jag ska plugga imorgon också men det lär jag hinna med ändå. Har förberett och skrivit en massa anteckningar till uppgifterna/arbetena så det känns som att det kommer gå ganska smidigt. Imorgon kommer dessutom hantverkare hem till oss runt sjutiden på morgonen för att slita ut element. Och då hade det ändå inte gått att plugga, i alla fall inte under förmiddagen.

Nu ska jag försöka få tag på en vän för ett snabbt samtal sen blir det sängen. Jag är trött!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0