Julklappar!


Idag har jag och min syster minsann varit aktiva! Vid elvatiden tog vi tåget till Kristianstad för att handla julklappar. Det blev en riktigt mysig dag, med en hel del snö (och oskottade trottoarer), lunch på subway och fullt av folk. Det var dock lite jobbigt med alla människor som var överallt, och alla köer i affärerna, men det är sånt man får ta när det börjar närma sig jul. Alla är ju ute för att handla julklappar nu!

Både jag och syster hittade en hel del, jag har bara lite kvar att köpa men det ska jag handla imorgon hade jag tänkt. Lite över tre var vi klara och då tyckte vi att det var perfekt att ta tåget vid halv fyra. Men så blev det minsann inte, tåget var såklart försenat en timme så vid halv fem tog vi tåget. Det var lite tråkigt (och kallt!) att vänta men tiden gick ändå ganska snabbt.

Imorgon ska jag, mamma och syster in till stan och köpa lite julklappar. Sen måste jag packa också, för framåt kvällen ska jag möta upp Matilda. Jag ska följa med henne till hennes studentlägenhet och bo där ett par dagar. Det ska bli roligt :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: samira

Hej! Hoppas du får en riktigt härlig jul trots det som hänt. Kram

2010-12-23 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0