Måndag


Jag tycker att veckorna går fort nu! Redan måndag igen.

Idag har jag tagit det ganska lugnt. Det var ingen skola idag, däremot blev det grupparbete hemma hos Emma. Vi har förresten besök av hantverkare här hemma, hela veckan, så det var fullt ös här när jag kom hem. Man vet knappt vart man ska ta vägen, de är ju överallt. Ett stort plus är i alla fall att de är väldigt trevliga och har bra musiksmak =)

Nu har jag suttit och skrivit på en examination som ska lämnas in på torsdag. Den muntliga delen har vi dock imorgon men det känns skönt att det skriftliga inte behöver lämnas in då. Jag har kommit en bra bit på vägen nu, har bara en sida kvar att skriva. Skönt!

Tror jag ska ta och läsa lite nu innan det är dags för sängen. Klockan sju imorgon kommer hantverkarna så det blir då ingen sovmorgon för mig trots att jag inte börjar förrän klockan ett. Lite trist men ett plus är ju i alla fall att jag inte behöver stressa iväg till tåget som jag annars brukar göra.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0