Kalas


Idag ska släkten komma på besök. Syster fyllde 14 år för ett par dagar sen så hon ska firas idag :) Men eftersom vi bor i ett villaområde, där det inte är alltför gott om parkeringsplatser så har vi haft lite funderingar kring vad de ska ställa bilarna någonstans. Här utanför, vid sidan av gatan, där de alltid brukar sätta annars - där är det fullt av snö just nu. Fast nu ser det ändå ut att ordna sig, de får ställa bilarna på en av "sidogatorna". Perfekt!

Och snö fortsätter att komma. Jag och syster var ute över en timme igår och skottade. Men det ser nog ut som om vi får ta och skotta imorgon också för jag läste i tidningen att det ska komma ett snöoväder då.. Suck.

Sen vill jag bara tillägga att Darin var bäst igår på melodifestivalen. Jag brukar inte lyssna på honom annars men fy satan vad bra han var igår. Det framträdandet bevisade att man inte behöver ha en massa konstiga dansare i bakgrunden (eller skyltdockor) för att lyckas. Oftast räcker det med att låta låten tala för sig själv.

Puss och kram, skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0