Mustaschfest!


Igår var det mustaschfest hemma hos Cicci! Det blev en mycket rolig kväll, med mycket skratt. Vi var riktigt tjusiga med våra mustscher haha. Dock var det inte alltför roligt att vakna imorse. Om jag säger som så att jag hade mycket allvarliga tankar på att bli nykterist så kanske ni förstår hur jag mådde? Jag är inte en person som vanligtvis brukar dricka så jätte mycket men igår blev det en del. Men det är de blå fiskarnas fel. Punkt slut.

Sen innan så hade jag och syster bestämt oss för att åka till mormor idag. Den idén ångrade jag imorse. Särskilt när mormor hade middagen klar när vi kom och det visade sig vara en rejäl middag med massa sallad, paj och hemmagjord daimglass (som förövrigt är väldigt mäktig). Min mage höll på att vända sig ut och in. Men på något vis så gick en del av det ner i alla fall. Det var trevligt att vara hos mormor en stund. Blev monopolspel och prat.

Nu mår jag mycket bättre även fast jag är väldigt trött och allmänt slö. Men det får gå :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0