Söndag


Jag satt nyss och kollade på en ny serie som har börjat på tv. Vampire diaries heter den. Och ja, ni kanske kan gissa er till vad den handlar om? Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den ännu men det skadar nog inte att se ett avsnitt till.

Förkylningen börjar i alla fall äntligen att gå över. Eller okej, inte riktigt men det går åt rätt håll (y). Idag så händer det inte så mycket mer än att jag ska fortsätta skriva på delprov 1 och få den någorlunda klar. Och jag vill hitta någon gott recept som vi kan ha när min syster fyller år. Men det enda jag kommer på är olika kycklingrätter och det är inget fel med det men det känns som om vi har haft kyckling ett par gånger när släkten kommer på besök. Skulle vara kul att testa något nytt!

Nu ska jag återgå till att plugga. Tråkigt men sant.

Puss och kram, skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0