Wohoo


Just nu är jag väldigt nöjd med mig själv. Det blev VG på rapporten som jag skrev under julen! Detta behövde jag. Känns som om det blev påfyllning på motivationstanken precis. Haha.

Annars har dagen varit hyfsat lugn. Jag var ledig ifrån skolan idag så jag pluggade en del körkortsteori och framåt eftermiddagen så tog jag bussen in till stan. En ny klocka från Guldfynd och en fin beige tröja från Vero Moda fick följa med mig hem. Beige har aldrig varit en färg som har tillhört mina favoriter innan av den enkla anledningen att jag inte passar i den färgen. Men jag får nog ändra mig på den punkten för denna tröjan älskar jag. Den får en liten hedersplats i min garderob haha. Egentligen är det en väldigt enkel tröja men oftast är det dem som man använder allra mest.
Jag var även på jakt efter en ny väska som är något mindre än den jag har. En sån som man kan ha när man ska ha en del grejer med sig men inte orkar bära runt på en väska som är stor nog att ha när man flyttar. Jag har en bild i huvudet av hur väskan ska se ut men tyvärr hittade jag ingen sådan. Men det är bara att fortsätta att leta!

Nu ska jag fortsätta med lite småplock här hemma och sen blir det sängen för mig.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0