En lugn lördag


Idag vaknade jag av att halsen gjorde ont - kändes som om det var något på gång men jag hoppas verkligen att det var något som kom, stack in huvudet och sen gick igen. Alltså att det var något som inte kommer tillbaka. En förkylning har jag inte tid med nu. Det blev i alla fall en lugn dag idag, sånt som behövs ibland. Pappa hjälpte mig att lägga in en hel del skolböcker som jag inte har någon användning för längre (en del har jag knappt öppnat) på internet. Och en bok är redan såld, av någon som bor på Gotland. Hoppas den personen har mer glädje av den boken än vad jag hade haha. 

Var ute på en lång promenad med mamma för ett tag sen. Det var riktigt kallt ute så jag var helt röd om kinderna (och näsan!) när vi kom hem igen men det var ändå skönt att gå en runda. Men nu får gärna våren komma tycker jag. Jag vill ha gröna gräsmattor, klarblå himmel, skratt, värme och besök på glassbåten igen! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0