Haha


Idag fick vi hem ett paket (eller rättare sagt två) med posten. Till en Berth Johansson. Jag dog av skratt när jag såg det, för denna Berth Johansson ska tydligen vara min mamma. Någon var nog trött när de skrev det där skulle jag tro. För sist jag kollade så var varken mamma en karl (hahahaha), eller hette Berth. Eller hade Johansson som efternamn. Hm. Paketet innehöll i alla fall ett par smycken och två fina sjalar. Tydligen så har mamma varit med i en tävling som hon totalt glömt bort. En trevlig överraskning, och ett gott skratt fick man i alla fall och det tackar vi allra ödmjukast för.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, men jag tänkte att jag först skulle läsa lite i en tidning som jag köpte idag som är fyllt med massa nytt skvaller om kändisar. Jag är fullt medveten om att hälften säkerligen inte är sant, men de där tidningarna är min hemliga last. Jag kan inte låta bli att köpa dem haha.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0