Och så kom det mer snö


Snö, snö, snö.. Jag hade hellre velat att våren kom nu istället för att det kommer ännu mer snö. Suck. Jag var uppe ganska tidigt idag för ovanlighetens skull - dock berodde det på att jag hade körlektion klockan nio. Och det gick bra även fast jag fick köra ganska försiktigt eftersom det var ganska halt på vägarna. Lika bra att vara försiktig då. Fast det finns ju alltid en del idioter som försöker att trycka på bakom en trots att de ser att personen övningskör och trots att det var väldigt halt. Men en del kan helt enkelt inte låta bli antar jag. Men nog om det. Imorgon ska jag troligen träffa Jenny och vi har en del planer så det kommer nog att bli en riktigt rolig dag tror jag :D 

Nu ska jag äta lite och sen får vi se vad det blir av resten av kvällen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Visst kan jag det! :) Nu är ju inte jag någon expert men det brukar i alla fall hålla så jag ska försöka förklara så gott det går. Ska be lillasyster agera modell så jag kan visa tupering på både kort och långt hår så jag tippar på att inlägget kommer upp någon på kvällen imorgon! :)

2010-01-20 @ 19:06:43
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Hej igen! Ville bara säga att jag varit stressad & upptagen hela dagen så jag hann inte göra ett inlägg om tuperingen idag men det kommer så fort jag får Internet igen. Mitt försvinner om 30 minuter (vid midnatt) och det nya tar 3-7 arbetsdagar att få hem så förhoppningsvis kommer det nästa vecka. Så det kommer så fort Internet kommer! Bara så du vet. :)

2010-01-21 @ 23:28:40
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0