Promenad


Idag har jag och pappa varit och övningskört inne i stan. Gata upp och gata ner blev det, sen fickpackerade jag och sen blev det en vända inom City Gross också. Och under hela den tiden så snöade det, och ganska mycket också. Såg knappt ett skit efter ett tag för ena vindrutetorkaren hade gått sönder. Pappa får åka och laga den eftersom den hade gått sönder på den vänstra sidan, alltså där man sitter och kör. Och då ser man inte så bra.

Jag och familjen fikade för en stund sen framför Familjen Annorlunda. Jag blir alltid så glad när jag tittar på det. Även fast jag själv inte vill ha så många barn så kan jag inte låta bli att beundra dem för att de klarar av det.
Nog om det, nu ska jag ringa Denise och se om hon har lust att gå ut och gå en runda ^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0