Rapportskrivning


Det har varit lite dålig uppdatering här på sistone men det beror helt enkelt på att jag inte har haft så mycket intressant att skriva om. Dessutom har jag lagt ner tid och energi på rapportskrivningen men nu är den snart klar! =) Jag ska bara skriva lite till på diskussionen, och även göra ett par tillägg här och var, sen är den redo att skickas in imorgon. Känns skönt att ha den avklarad.

Snart sätter dessutom Au2 igång. Har hört en del om att den terminen ska vara ganska jobbig men jag hoppas på att det inte stämmer. Det är en hel del böcker som ska köpas i alla fall och eftersom man inte vet vilka som vi kommer att använda direkt så har jag inte riktigt vågat köpa hem några. En del av dem är ju inte direkt billiga heller. Men igårkväll kollade jag runt lite och jag hittade faktiskt tre av böckerna begagnat. En för bara 25 kr! De där tre böckerna lär snart trilla ner i brevlådan här hemma för eftersom de var så billiga så kunde jag inte låta bli. 

Nu hade jag tänkt att läsa lite och sen försöka att komma i säng i någorlunda skaplig tid. Klockan lyckas alltid springa iväg i en vansinnig fart, för oftast har jag planer på att lägga mig hyfsat tidigt men sen är klockan helt plötsligt ganska sent. Haha, ett vanligt fenomen antar jag.


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0