Tisdag


Igår satte Au2 igång och det verkar som om det kan bli en bra kurs. Verkar vara helt okej lärare och vi fick även lyssna på en föreläsning som var helt kanon! :)

Det har varit ganska dålig uppdatering här men jag har varken haft tid eller ork om jag ska vara helt ärlig. Idag tillbringade jag i alla fall en del av dagen på körskolan. Jag försöker att vara där en del på nu när jag ändå är ledig så att jag har körkortet i handen snart. Det hade jag inte tackat nej till^^

På tal om något helt annat så är det ibland svårt att veta hur mycket energi man ska lägga på andra. Jag har ibland svårt att sätta en gräns, och det leder till att jag ibland glömmer bort mig själv. Och detta året har jag bestämt mig för att fokusera på mig själv för en gångs skull. Inte så att jag ska glömma bort mina nära och kära men ibland är det bra att sätta en gräns.
Nog om det, nu ska jag krypa ner i sängen med en bra bok. Eller kanske t om ta en varmt bad med massa skum?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0