Wroooom

Hej hopp!
Dagen har varit ganska lugn. Har varit ute och kört med pappa, och jag börjar känna mig som ett gammalt proffs haha :D Det bar av mot Ekohallen idag, men vi körde inte den gamla vanliga vägen (dvs E22an). Jag har inte varit uppe i de hastigheterna ännu och att då ge sig ut på en sån väg när pappa inte skulle kunna rycka in med egna pedaler om det skulle hända något är rent ut sagt idiotisk. Bättre att köra i de hastigheterna med körläraren första gången istället :P Utan vi körde istället en annan, lite längre väg där hastigheterna var något lägre. För det mesta 70, 80 och 90 förutom när vi kom in i en del samhällen för där var det lägre. Men det var riktigt roligt att köra, dock tog pappa över den sista biten eftersom vi var tvugna att köra ut på E22an när vi skulle svänga över till Ekohallen.
Ett fyrpack med kollegieblock fick följa med mig hem, vilket kan behövas nu när en ny kurs börjar.

På tal om något helt annat så är jag hungrig. Köttfärslimpa blir det till middag. Låter bra för min del.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0