Grattis!


Först och främst, grattis till farmor som fyller år idag och även till lilla Adina som fyller 2år! :)

Jag är precis hemkommen ifrån farmor och farfar. Vi har varit där och grattat, ätit smörgåstårta och kakor, träffat släkten och pratat. Trevligt!

Imorgon ska jag upp någorlunda tidigt (för att vara sommarlov), rättare sagt klockan åtta. Jag, familjen och mormor ska åka till Ale's stenar. Det ska bli riktigt roligt för det var ett tag sen jag var där sist. Det måste vara snart 3 år sen och då var även Denise med. Det är väldigt fint där och därför ska kameran få följa med. Förra gången fick jag en hel del fina bilder!

Och nästa vecka börjar jobbet. Det ska bli kul, men innebär även att det blir fullt upp!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0