Gamla kärlekar


Nu är ännu en säsong, närmare bestämt säsong 6, av min gamla favoritserie på väg hem till vår brevlåda. Jag beställde den för bara en liten stund sen. Måste säg att jag gillar när cdon.com har sommarrea!

Jag funderade lite kring det här med gamla favoritserier tidigare idag och jag tror nog att de flesta utav oss har en sådan. En serie (eller film) som har följt oss genom hela livet. En serie som man alltid återkommer till, som går att se om och om igen och som är lika bra varje gång. En serie som skapar den där mysiga känslan, som får en att bli på bättre humör. En serie som laddar batterier helt enkelt. Vår familjs favoritserie har alltid varit, och kommer alltid vara Lilla huset på prärien. En gammal serie som har hängt med länge. Mamma kollade till och med på den när hon var i tonåren. Det är en serie som jag kan se om och om igen. Varje avsnitt har ett budskap, och jag tycker att det är synd att många inte ger gamla serier en chans. Många avfärdar dem med att de är "för gamla, tråkiga" osv. Tycker det är synd för många av de gamla serierna är oftast riktigt bra.
Har ni någon serie som ni kan se om och om igen? :)

Anyway, nu ska jag rensa datorn. Det ligger en massa skit på den som jag egentligen inte behöver ha. Så nu ska jag minsann storstäda ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0