Kärlek


Helgen har varit underbar måste jag säg! Fredagskvällen tillbringades med Denise och Sandra, och det blev även utgång senare på kvällen. Det blev en rolig kväll, men det blir det alltid när man är med trevligt och roligt folk.
Gårdagen var dock väldigt lugn, jag tillbringade större delen av dagen framför tvn. Kronprinsessbröllopet ville jag verkligen inte missa. Jag är verkligen glad att jag inte missade det, det var ett historiskt ögonblick men även en dag fylld av kärlek. Och jag som är en person som är kär i kärleken älskade varje sekund. Särskilt när hon kom in i kyrkan i klänningen. Då kom minsann tårarna. Och Daniels tal var helt underbart. Varje människa borde få vara så älskad.

Idag ska jag övningsköra med pappa, och sen senare ikväll ska jag träffa Denise :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0