Underbart


Idag har jag tillbringat fyra timmar på körskolan på riskutbildning 1. Det gick riktigt bra, och jag trodde att tiden skulle gå jättesakta. Det var ju ändå fyra timmar men den bara sprang iväg. Vi diskuterade saker som berör och väcker känslor och därmed så blev det bra diskussioner. Vi fick besök av en polis också, och frallor blev vi också bjudna på. En bra dag! :)

Men fy vad trött jag var. Jag hade svårt för att somna igårkväll. Ni vet när man ligger och vrider sig och vill bara sova. Ändå dyker det upp en miljon tankar i huvudet, saker som egentligen inte alls är viktiga. Till sist ville jag bara slå något hårt i huvudet så att jag somnade! Ikväll ska jag banne mig gå och lägga mig tidigt.

Imorgon blir det midsommarfirande, först med familjen och sen framåt kvällen ska jag hem till Denise och Sandra och umgås med dem :) Får se vad kvällen för oss ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0