Varmt!


Just nu känns det som om jag håller på att smälta bort. Ändå har jag på mig en väldigt sval sommarklänning, men det är lika varmt ändå. Det är nog en bra idé att öppna båda mina fönster här i rummet för annars lär jag inte kunna sova här i natt.

Dagen har varit väldigt lugn annars. Jag har mest försökt att förbereda mig inför imorgon då jag ska på riskutbildning 1 på körskolan. Den ska pågå i fyra timmar och det känns ganska länge men det ska nog gå. Hoppas på att det är lite svalare! Dock har motivationen varit på noll idag, jag har gjort allt annat än det jag ska göra. Haha, varför blir det alltid så? Hum.. nu ska jag se om det finns något gott att äta. Jag är hungrig.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0