Wonderful!


Livet är härligt för tillfället! Det har blivit en riktigt härlig start på sommaren. I fredags så var jag på Matildas student, och det var riktigt trevligt (med god mat!!) Haha, jag var mätt hela helgen efter allt jag tryckte i mig. Men är det student så är det ;) Lördagskvällen tillbringades hemma hos Denise, och det blev en hel del skratt. Vi får allt se om vi hittar den godingen igen!

Idag har solen tittat fram och jag har äntligen köpt min Europebiljett:D Ska bli underbart att se mitt gamla favoritband i sommar. Och inte bara det, det blir även en veckas semester på Gotland i sommar. Det ska bli riktigt roligt, jag har aldrig varit där innan men jag har hört att det ska vara väldigt fint. Särskilt Visby!

Och kanske (hoppas!) får jag glada nyheter imorgon! Jag håller tummarna, det skulle verkligen vara välkommet och en erfarenhet också för den delen.  

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0