Fullt upp


Jag är så trött just nu så att ögonen går i kors. Det känns som om det har varit fullt upp hela dagen. Dagen började med att jag försov mig och stressade mig iväg till praktiken. Jag måste bli bättre på att lägga mig i tid på kvällarna så att jag orkar upp. Tyvärr så är det precis framåt nio som jag börjar komma igång igen och sen är det ju oftast tusen grejer som man kommer på. Och de "måste" man göra. Fast det egentligen är saker som kan vänta till någon annan dag. Någon som känner igen sig?
Börjar känna av magkatarren igen, suck. Allt lyckas ju komma på en gång.

Annars en bra dag. Tillbringade eftermiddagen, efter praktiken, på körskolan. Har letat efter sommarjobb också men de kräver ju alltid en massa som jag inte uppfyller. Bara att leta vidare antar jag..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0