Glader!


Nu börjar äntligen våren komma, och jag sitter här med ett stort leende och känner mig ungefär som en läsk som något skakat. Haha, konstig liknelse men ungefär så känns det :D

Idag körde jag och pappa till Maxi för att handla lite. Jag behövde ett par inneskor, och jag hade verkligen tur för det fanns bara ett par 39or kvar. Billiga var de också, bara 99kr. Sen brummade vi hem, och det var riktigt härligt att köra i det här fina vädret. Alltid bra att få lite chans att övningsköra också:P Sen jag kom hem har jag inte gjort alltför mycket. Har haft radion på här hemma och när Roger Pontares härliga melodifestivallåt kom så var jag ju tvungen att klämma i. Det gillades inte av min syster som muttrade "måste du sjunga?" Ja, när det är den låten så måste man haha!

Nu ska jag kolla om maten snart är klar. Det blir Tortillas, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0