Hoppsan!


Idag har det varit en ganska lugn dag. Började dagen med att möta upp Nina och Christoffer på Montessori för att hänga upp allt som vi gjort med barnen på projektet. Det blev riktigt fint!! Därefter blev det en fika inne i stan där även Cicci mötte upp oss. Efter en god kycklingbaguette och prat så gick vi till bibblan för att kolla lite böcker.

Så ja, dagen har varit ganska lugn. Pluggade sen när jag kom hem. Eller okej, först gjorde jag mat och lyckades såklart ha maten i mikrovågsugnen inne liiite för länge (så går det när man har radion igång haha) så nu luktar hela nedervåningen brandrök. Virriga jag. Haha. Sånt som händer, tur att det finns fönster så att det går att lufta ut åtminstone. Och tur att jag har mitt rum på övervåningen..
Nu ska jag kolla lite på tv, därefter tänkte jag fortsätta att kolla igenom en bok som handlar om sociokulturellt lärande. Tänkte jag skulle börja skriva på delprov 4 på allvar nu för det är inte länge tills den ska lämnas in.

Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0