Indianer


Jag håller på för fullt att förbereda mig inför imorgon då jag ska hålla i jaktgruppen. Vi kommer att prata om hur indianerna jagade, vad de använde för vapen (pilbågar, spjut osv). Vi ska även tillverka pilbågar osv. Barnen är väldigt duktiga, och kan ganska mycket för sin ålder så jag ska fokusera på lite annat kring jakt som de inte visste så mycket om. Roligt med barn som kan mycket, blir ju en utmaning för mig som ledare.

Och på tal om något helt annat så är det så typiskt att de ringer från min gamla praktikplats och frågar om jag vill jobba nu när jag inte kan. Det är totalt uteslutet nu när jag är på praktik. Synd att de alltid lyckas ringa när jag verkligen inte kan. Hoppas de ringer igen, när jag kan. För jag saknar barnen något enormt!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0