Öppet hus för sjukdomar


Hej hopp!
Som vanligt så var det praktik idag, och jag, Nina och Christoffer ägnade dagen till att planera inför en del av projektet som kommer ske på onsdag/torsdag. Kommer bli roligt att sätta igång med det. Dessutom har vi ett väldigt roligt tema/projekt, och det är ju alltid ett plus i kanten om man tycker det är intressant. Det leder till att man blir mer motiverad och därmed presterar bättre.

Sen kan jag ju tillägga att jag har blivit förkyld. Igen. Det var ju inte alltför länge sen som jag var förkyld. Jag började känna att det var något på gång igår kväll och idag var näsan som en vattenkvarn. Fullt ös hela tiden. På eftermiddagen började febern smyga sig på. Jag hade ju dessutom en körlektion direkt efter praktiken och när jag började känna mig sämre så var det försent att avboka. Så det blev en vända inom apoteket där det inhandlades alvedon. Konstigt nog gick körlektionen väldigt bra!

Nu ska jag ta och vila upp mig, och hoppas att jag är lite bättre imorgon. Att stanna hemma är, tyvärr, inget alternativ. Dessutom är mamma också sjuk. Så just nu är det en sjukstuga här hemma. Suck.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0