Pedagogisk grundsyn - yrkesutveckling


Idag hade jag tänkt ta tag i lite skolsaker. Bl a tänkte jag börja skriva på skrivuppgiften "min yrkesutveckling" eller pedagogisk grundsyn som de har kallat den innan. Får se hur långt jag hinner på den idag. Har en förhoppning om att jag i alla fall ska få ungefär hälften skrivet. Men vi får se hur det går med det haha.

Såg ni att ettan började visa hela Milleniumserien igår? Första delen var det och jag nästan skäms över att jag inte har sett den innan för den verkar vara jätte bra. Hemsk men bra. Dock orkade jag inte se sista halvtimmen för jag var så trött att ögonen gick i kors. Men vi spelade in det så jag ska ta och se det sista senare idag hade jag tänkt. Jag har även beställt hem ett jättefint linne ifrån Ellos som jag har varit sugen på länge. Det lär komma på tisdag. Får hoppas att det sitter bra för jag hade tänkt ha det på festen hos Emma på lördag. Temat blir Glitter och Glamour. Jag känner på mig att det kommer bli en riktigt lyckad fest! :)

Nej, nu ska jag börja skriva på arbetet annars lär jag nog aldrig komma igång haha.

Puss och kram, skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0