B-uppsats!


Idag satte det igång på allvar. Jag tog halv-nio tåget och givetvis blev det lite försenat eftersom de var tvungna att vänta på ett mötande tåg innan de fick köra in på Kristianstad station. Missade bussen till högskolan, men träffade söta Catte vid hållplatsen och vi bestämde oss för att gå till högskolan istället för att vänta på nästa buss. Haha, svettigt var det dock. Var har min kondition tagit vägen?!

Väl framme så började jag och Jenny B prata igenom hur vi ska gå tillväga, och det satte vi igång att skriva. Blev en och en halv sida ungefär så jag är nöjd. Vi har planerat inför undersökningen också, och har redan ett besök inbokat. Finemang! :D Imorgon blir det uppsatsskrivande på förmiddagen, sen på eftermiddagen ska vi ha handledningsmöte.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0