Fredagsmys!


Jag var ledig hela dagen idag, och hade tänkt hinna med en del grejer. Men det blev inte alls så. Jag sov lite för länge haha. Men nu är jag riktigt utvilad iaf! ;) Nu ska jag mysa ner mig i antingen ena hörnet av soffan (den platsen är min, det är aldrig någon annan som vågar sätta sig där haha) eller möjligtvis i sängen, invirad i täcket. Jag lånade hem Predikanten, av Camilla Läckberg så jag tänkte börja på den. Jag är ganska säker på att jag kommer tycka lika mycket om den som hennes andra böcker i den serien. Hon skriver fruktansvärt bra. Oftast vet jag inte alls vem det är som är mördaren, eller hur det hänger ihop, förrän det är drygt 20-30 sidor kvar. Hon lyckas skapa det där oväntade, och som gör att man sitter och läser tills ögonen blöder. Hon är en författare som verkligen är värd den framgång som hon har fått!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0