Fullt upp


Nu är det fullt upp med skrivandet på b-uppsatsen. Men det är roligt och verkligen lärorikt så jag klagar inte. Jag lär mig massor! Idag stod två intervjuer(till undersökningsdelen av uppsatsen) på schemat, den första på en förskola i Skåne och den andra här i Blekinge. Det gick riktigt bra och det ska bli roligt att lyssna igenom det sen, vi använde en diktafon, och gå igenom det vi har samlat in. Mindre roligt är att höra sin egen röst. Haha!

På tal om något helt annat. Jag måste säg att det är ganska roande att studera människor som ska tanka. En del människor verkar tro att bara för att de kör ett par varv runt tankomaten(haha, vad kallas det?) så kommer "tankluckan" på något magiskt sätt hamna på rätt sida så att de lätt kommer åt att tanka.

Och ett musiktips, Melissa Horn - lät henne komma närmre

Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0