Trötter


Det har varit lite dåligt med uppdatering här på bloggen nu, men jag har öppet hus för sjukdomar just nu. Mår inget bra. Öronen susar, halsen gör ont, näsan är igenmurad(haha), jag är halvt döv och mina ögon ser väldigt mysko ut. Efter lite velande fram och tillbaka (och en hemsk natt) så tog jag mig i alla fall i kragen och åkte in till sjukhuset igår. Det visade sig att jag har fått en öroninflammation, men inte den vanliga sorten utan det var tydligen en annan som barn i 7-8årsåldern oftast får. Sen är mandlarna svullna också. Så nu är det pencillin som gäller, och jag som hatar att äta tabletter. De här är ju enorma.

Men livet måste tyvärr gå på i alla fall, och särskilt om man är mitt inne i en skriva b-uppsatsperiod. Blev en runda in till bibblan idag för att fortsätta skriva på vår uppsats. Mötte upp Jenny där och vi fick en del gjort=) Hon fick dock sitta och skrika åt mig. Jag hör väldigt dåligt vilket orsakar en del klagomål här hemma när jag skruvar upp volymen på tvn. "Var det så högt?" Haha!
Men jag tar det positivt, vilket jag gör med det mesta i livet. Jag klagar lite, konstaterar sen att det inte går att göra något åt, är lite ironisk och går sen vidare. Förhoppningsvis så blir jag inte sjuk i sommar *peppar peppar....*

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0