Åh!


Idag har jag gått runt och haft ont i huvudet hela dagen och nu börjar jag bara må sämre och sämre. Kroppen gör ont, jag mår lite illa och jag känner mig helt enkelt väldigt sliten. Suck, jag vill ju inte bli sjuk nu! Imorgon är det avslutning på temat, på fredag ska jag vara med på utvecklingssamtal. På måndag och tisdag är det plugg. Sen är det examination nästa vecka också.

Egentligen borde jag inte vara förvånad över det här. Jag blir oftast sjuk när jag har praktik, en förkylning ingår oftast då. Men jag trodde att jag skulle klara mig ifrån det här, men tydligen inte. Jag får hoppas på att det är en 24 timmars förkylning, eller i alla fall en väldigt lätt förkylning. Ingen dunderförkylning med feber.

Nu ska jag vila mig och hoppas på att det här går över snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0