...


Jag blir så irriterad på högskolan ibland (eller okej, mer än ibland), särskilt denna terminen då informationen har varit väldigt dålig. När det är på det viset så tappar man sin motivation och engagemang och det är så synd när det blir så. Jag är ju här för att lära mig så mycket som möjligt så att jag har mycket i min ryggsäck när jag väl ska börja jobba. Men just nu så känns allt väldigt flummigt och en del saker är inte sånt som jag kommer att ha nytta av.



Och på tal om något helt annat, vet ni vad som trillade ner i brevlådan idag? Tidningen Förskolan som ges ut av Lärarförbundet. Den tidningen gillar jag. Har äntligen tagit tag i det där med att prenumerera på den.

Tror banne mig att jag ska ge mig själv en morot/belöning så att jag klarar av den här veckan. En bra idé det där, motivation på box. Veronica Mars säsong 2, here I come! Jag har blivit helt beroende av den serien, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0