Fredagsmys!


Det har varit en dag då det har varit fullt upp. Har tillbringat större delen av dagen tillsammans med Emma. Det blev frukost på morgonen och därefter så bakade vi lussekatter eller lussebullar som man också kan säg. Det var riktigt mysigt då vi hade jullåtar på samtidigt! Och jag lyckades minsann riktigt bra med min deg! Nu är hela frysen här hemma full! Perfekt att plocka fram till en fika.

Jag har även varit på bio ikväll och sett den nya Harry Potter filmen tillsammans med mamma och syster. Som ett äkta Harry Potter fan så kan jag inte säg annat än att jag älskade den. Gillar hur de har byggt upp filmen, effekterna, hur man satt och undrade vad som skulle hända trots att man läst böckerna ett x antal gånger och så vidare. Dessutom gillar jag deras skådespeleri. Jag gillar alla filmerna, men den här är nog en av de bättre i serien.

Fastnade även för en film som de visade innan Harry Potter skulle börja. Red Riding Hood kommer att ha premiär i mars 2011. Filmen ska tydligen vara en modern tolkning av Rödluvan. Amanda Seyfried har huvudrollen. Dessutom har regissören Catherine Hardwicke även regisserat Twilight. Den kan nog vara värd att se. Får hoppas på att den kommer på bio här i Sverige men det skulle jag nog tro att den gör.

Nu blir det sängen, är ganska trött efter en lång dag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0