Ingen motivation


Idag är det tänkt att jag ska plugga men jag har verkligen ingen motivation överhuvudtaget för tillfället. Jag skriver några meningar sen är det bara delete för hela slanten. Det blir inget vettigt utav det. Det är nog dags för en paus nu, att bara sitta här och skriva och trycka på delete är ju ganska meningslöst egentligen. Kanske jag skulle ta och vänta några timmar med att plugga? Av någon konstig anledning så har jag alltid som mest motivation på kvällen, helst runt sjutiden. Då skriver jag minsann så att tangenterna ramlar av!

Jag har i alla fall hunnit med något under dagen. Dammsugit här i rummet och även duschat. Och klockan fyra så ska jag klippa mig. Det behövs, jag håller på att bli galen på luggen!




Bild lånad av www.iiea.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0