Lost in time, I can´t count the words


Nu får det vara nog med pluggande. Jag har hunnit besvara en av frågorna, har bara något kvar att lägga till. Den andra frågan är påbörjad och uppgiften om utedagen är halvskriven. Jag har som vanligt is i magen och tar resten imorgon och kanske lite på fredag. Tidsoptimist, javisst!

Förresten, vilket tråkigt väder det har varit idag! Regnet har öst ner, och ibland har solen tittat fram. Sen har det börjat regna igen. Trist. Men jag såg något fint när jag var på väg till klippningen i alla fall. Jag hade precis hoppat av bussen och skulle gå mot frisörsalongen. Då tittade minsann en regnbåge fram och jag kunde inte låta bli att ta ett par kort. Det var så länge sen jag såg en regnbåge, sen är de ju så fina.




Dessutom fick den här följa med mig hem.


Det är ett sorts hårvax som ingår i en serie som är gjord enbart på naturliga produkter och innehåller inte en massa kemikalier. Ett stort plus tycker jag, dessutom doftar den underbart (äppledoft) och räcker länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0