Veckan


En sak är då säker, den här veckan kommer bli väldigt stressig. Det känns som att högskolan ger oss massa uppgifter hela tiden och inte får vi någon vettig information. Men ja, det är väl bara att försöka göra det bästa utav det.

Att göra denna veckan:
- Examination (debatt om förskoleklass)
- Skriva en grovplanering inför vfun som börjar nästa vecka
- Skriva vfu-mål
- Hemtenta eller ja, egentligen två frågor som ska besvaras och ett arbete/uppgift där man ska planera en utedag
- Klippning
- Hinna andas och ladda upp med energi inför vfu

Tror det var allt. Suck. Jag blir redan trött i huvudet bara av att se det nedskrivet. Men det är bara att ta tag i det. Tänkte jag skulle sätta mig ner och försöka förbereda mig inför imorgon då vi ska ha examination (debatt). Hoppas det går bra och att vi har uppfattat det rätt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0