Vem kidnappade värmen?!


Första dagen på praktiken och jag frös så att jag hackade tänder. Hur blev det såhär kallt? Kunde det åtminstone inte vara någon grad varmare lite till?

Hur som helst, det var härligt att träffa barnen igen. Dock känns det lite ovant att vara tillbaka, det tar nog någon dag innan man är "inne i svängen" igen. Det ska bli kul att sätta igång med vårt tema också. Är lite nervös inför hur barnen kommer att tycka. Jag hoppas att det blir uppskattat! :)

En sak är i alla fall säker, imorgon satsar jag på det tunga attellriet (haha, hur stavar man det där?). Tjocka överdragsbyxor, halsduk, mössa, vantar och ett par varma strumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0