Wiee!


Fick precis ett litet glädjefnatt, det ska komma en tredje film av Narnia! Haha, det hade jag totalt missat men den 25e december har den i alla fall premiär och den lär nog bli riktigt bra. Trailern får i varje fall mig att längta till den kommer. Jag har sett de två första filmerna och därför ska det bli roligt att se denna också =)


 Kung Caspian och skeppet Gryningen.

 


Och när jag ändå är på gång så bjuder jag på trailern till Harry Potter och dödsrelikerna del 1.
Jag ska troligen se den nu på fredag, och trots att jag redan läst alla böckerna ett x antal gånger
så ser jag fram emot att se hur de har omvandlat boken till film. Boken (eller rättare sagt hela serien) är riktigt bra och jag har hört att filmen ska vara det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0