Helgen


Helgen har varit väldigt rolig måste jag säg! Fredagskvällen tillbringade jag hemma hos Cicci där det var fest och givetvis skulle vi vara utklädda. Jag gillar såna fester, det är så roligt att klä ut sig :) Känns som att hela kvällen blev väldigt lyckad, vi var en bra blandning av folk.
Lördagen blev väldigt lugn, det blev bara en hyrfilm tillsammans med familjen på kvällen. Och idag har det varit kalas för en kusin.

Imorgon blir det skola, kl 13-16. Jag tycker inte alls om när de väljer att lägga lektionerna på det viset för hela dagen blir förstörd. Särskilt med tanke på att man pendlar och lägger tid på att ta sig till och från skolan. Det blir inget av dagen helt enkelt.  

Blev en liten snabb uppdatering, nu blir det sängen för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0