The Day


Denna veckan är ganska skoj måste jag säg. Hela vår klass ska spela in en film och vi har endast en vecka på oss. Vi har valt att fokusera på mobbning, och alla har fått olika uppgifter. En del är skådespelare, en annan är producent osv. Jag och Louise har fått uppdraget att hålla i kläder/smink!
Idag tog vi fotografier till affischen (alltså jag avskyr det ordet. Jag lyckas alltid stava fel) och bilden blev riktigt bra! Premiär av vår film är nu på fredag. Det ska bli roligt att se resultatet.


En så kallad Behind the scenes. Fotograferingen stod Jonna för.



Och vet ni? Idag fick jag hem en födelsedagspresent! En lite tidig sådan. För ovanlighetens skull så visste jag faktiskt var det var, jag var själv med och beställde den^^ Men den här har varit väldigt efterlängtad, jag följde den serien slaviskt när den gick på tv för ett par år sedan.




Nähä, kanske skulle ta och plocka ihop lite grejer som ska följa med till inspelningsplatsen imorgon..

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0