Idolkväll

Idag var det som vanligt skola, lekpedagogik var det som stod på schemat idag. Ganska intressant men alldeles för lång lektion!! Dock fick jag en del idéer och anteckningar med mig därifrån, så den gav i alla fall något vilket en del lektioner inte alls gör. Jonna och jag var dessutom duktiga, direkt efter skolan blev det bl a att förbereda inför vad vi ska göra när vi ska ut på vfu nästa vecka. Nu har jag en tung kasse fullproppad med böcker som jag hade tänkt titta igenom och läsa. Det gäller ju att vara uppdaterad med fakta kring vårt ämne när barnen kommer med sina frågor ;)

Nu väntar jag bara på att maten ska bli färdig, för jag är jättejätte hungrig. Därefter är det tänkt att jag ska cykla hem till Denise och Abbe för vi ska titta på Idol tillsammans. Och kanske testa hennes nya träningsvideo.. det beror i och för sig på om jag orkar. Haha, det återstår att se!

Två gamla bilder från en sån där fin sommardag då allt tycks vara möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0