Nattuggla


Dagen har ändå varit ganska okej idag. Jag var tillbaka på praktiken, tänkte att jag skulle testa hur det gick. Som tur är har jag en underbar handledare som sa att jag skulle gå hem om jag mådde det minsta dåligt. Men det gick bra. Visst, jag mår inte 100% bra psykiskt just nu men det var en av de bättre dagarna. Dock kan man väl inte förvänta sig att må bra bara någon dag efter att man har mist någon. Men det går upp och ner, värst är egentligen kvällarna.

På tal om något helt annat så såg jag Idol ikväll. Jag hoppas på att Sassa ska gå vidare. Hon är lite av en favorit hos mig, dock kan jag inte påstå att det var hennes bästa framträdande ikväll. Men jag gillar att hon är sig själv och står för det. Sen ger hon ju alltid 100%. Bland killarna kan jag inte riktigt bestämma mig. Hm, får se hur det går!

Och på tal om rubriken, jag har gått och blivit något utav en kvälls/nattuggla. Hur jag än gör så kommer jag aldrig i säng i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0