Praktik


Just nu pågår praktiken, eller vfun som det kallas, för fullt! Det känns härligt, nytt och spännande. Alltid roligt att få komma till ett nytt ställe, och nu är det ju nytt på ett annat sätt eftersom vi är i en förskoleklass. Egentligen riktar jag ju mig till förskolan men det är roligt att se hur de jobbar i en förskoleklass. Och barnen är ju helt underbara och det är alltid en härlig bonus. En trevlig och hjälpsam handledare har även jag och min kära kompanjon Jonna fått så vi ska nog ro det där temat i land ;)

Det här två första dagarna har vi ägnat åt att lära känna barngruppen, lokalerna och förbereda oss inför vårt tema. Imorgon ska vi sätta igång, jag hoppas att barnen kommer gilla det!

Nu ska jag kolla lite i olika skolböcker och se om jag hittar något vettigt, senare ikväll så är det Idol som gäller!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0