äsch

Nu får headern vara sådär stor, jag kan inte få den i en bra storlek samtidigt som den ska vara någorlunda bred och täcka upp hela "header-området". Det här med att göra en header är helt nytt för mig så jag lär mig hela tiden.

Vad tycker ni? Ser det heltokigt ut med en sån stor header? Någon som har tips och idéer? :)

Förutom att sitta och hålla på med headern så har jag haft grupparbete i skolan inför vfun plus lite prat om och försök till val av examensarbete. Det är så irriterande att det lyckas bli krångel när man ska välja inför nästa termin. Typiskt!

Och bilderna från vår cirkus har jag tänkt lägga upp. Det är bara så mycket annat som snurrar runt i huvudet just nu. Jag håller på att gå igenom en del saker här hemma som ska säljas på loppis/marknad om drygt två veckor. Det ska bli roligt, jag och två kompisar ska dit och sälja.


Igår så la jag ju upp en video av den här killen. Det var länge sen jag hade hört någon av hans låtar. Och som alltid då man stöter på någon artist som man inte hört på länge så kan man inte låta bli att lyssna på fler låtar. Och den här hade jag faktiskt aldrig hört innan. Efter att jag hörde den igår så har den gått på repeat i mitt huvud och det har varit omöjligt att få bort den. Ibland fastnar en del låtar (ibland t om låtar som man inte tycker om, irriterande nog).
Men till saken, lyssna på låten och särskilt på partiet vid ca 2.40 då han gör en grym tonartshöjning. Gåshud! Jag blir riktigt imponerad över vilken kontroll som han har på sin röst. Här är han bara 14år gammal och den här rösten hade han redan vid 8-9 års ålder då han började att sjunga.


Kommentarer
Postat av: samira

Jättefin header:) Det är bara häftigt att den är så stor.

2011-04-12 @ 20:13:18
URL: http://dittlivdittval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0