Bildbomb!


Här kommer en del bilder från idag då vi hade en utedag. Det blev en dag (eller ja, förmiddag) fylld med lekar, skattjakt och choklad. Det var ganska mycket nostalgikänsla över det hela för vi till och med matsäck med oss. Men dagen blev faktiskt både rolig och jag fick med mig lite tips och idéer.






Ni kanske undrar vad den där "bananskals-bilden" föreställer för något? Vi fick, efter att vi gjort en annan grej där vi skulle samla in lite olika saker, göra en skulptur. Vår föreställer Ondskan Grankvist som här på bilden sitter i fängelset. Med sitt gula, långa hår så sticker han ut lite. Haha, sånt här sysslar vi ibland med på utbildningen, men det var faktiskt en rolig dag. Fast väldigt kallt!

Imorgon ska jag förresten jobba igen, roligt! Det blir på en förskola som jag inte varit på förut, precis som förra gången jag jobbade. Jag ska vara på en småbarnsavdelning, och det ska riktigt roligt. Det var länge sen jag var på en "renodlad" småbarnsavdelning, oftast har det blivit 1-5. Är ganska nyfiken på den här förskolan också, hur det ser ut och så :) Det blir en ganska lång dag, 8.30-17.00.

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen för att sova så jag är utvilad tills imorgon.

Godnatt!

-------------
äsch, upptäckte nu att bilderna ligger helt fel när ni ser dem på bloggen fast de inte gör det i inlägget. Orkar inte ändra det nu, det får vara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0