Helt slut efter en lång dag


Idag har jag vikarierat på en förskola här i närheten. Det var riktigt roligt att se hur det såg ut där, fint var det! Jag var på en småbarnsavdelning med nästan enbart ettåringar (det var någon som hade fyllt två år). Det var fullt ös, men väldigt roligt! Roligt nog så jobbade jag med en förskollärare som jag själv hade när jag var 1-3år. Det var länge sen jag såg henne! Kändes lite märkligt att jag själv har haft henne och nu så jobbade vi ihop.
Det blir dessutom jobb imorgon också, på samma avdelning. Ungefär samma tider, 9-17. Blir en lång dag! Tack och lov så har jag hunnit en bra bit på det där arbetet som ska vara klart tills på måndag, annars hade jag fått tacka nej. Hela "fallet" är skrivet, nu är det bara att analysera och lägga in lite litteratur. Jag har redan hunnit börja med den delen så det känns skönt.

Och ja, förutom jobb så har det inte hänt så mycket mer idag. Ska försöka lägga mig någorlunda tidigt ikväll så att jag är åtminstone lite pigg imorgon!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0