Inför vfu!


Idag har jag varit trött trött och ännu mera trött. Jag hade dundersvårt att somna inatt, allt mellan himmel och jord snurrade runt i mitt huvud. Sånt som inte ska vara där när man ska sova. Något som kan vara grymt irriterande när man ska sova är att få en låt (och särskilt om det bara är en textrad på repeat..) i huvudet som vägrar att försvinna! Gah! Efter drygt fyra timmars sömn så ringde alarmet kvart i sex och jag hade mycket stor lust att stanna hemma. Dock hade vi handledningsmöte med vår lärare idag då vi skulle gå igenom inför vfun.

Så det var bara att ta sig upp ur sängen, ta på kläderna och givetvis upptäcka att det sista svarta paret leggins hade en stor maska längs ena benet. Tack för den. Varför ska alltid alla leggins/strumpbyxor gå sönder på en och samma gång?

Det var dock riktigt skönt att sitta på tåget och lyssna på musik. Underbart när man är trött och bara vill koppla av! Fast givetvis lyckades jag slå i huvudet när jag skulle sätta mig på bussen. Haha, en härlig start på morgonen har jag haft idag! ;)

Resten av dagen gick dock kanonbra! Under handledningsmötet med vår lärare fick vi träna på att spela upp vår teater samt träna på våra roller. Typ göra en rollfördjupning. Det var riktigt roligt! Det kommer bli roligt att åka ut till två olika förskolor och spela upp den här teatern, tror det kommer bli jättebra.

Imorgon är jag ledig hela dagen vilket känns skönt! :)



Bjuder på en bild på då vi åt blåbärspaj här hemma.
Är ett par veckor sedan den här bilden är tagen men oj vad gott det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0