Kalastajm!

Idag var det dags för kalas hos mina småkusiner, dock börjar de också bli stora nu. Anton fyllde 12år idag! :) Det var kanonfint väder så vi satt ute och myste i solskenet. Deras hund har även fått valpar så det var ju självklart för en hundälskare som mig att sitta och mysa med dem. Fem små söta taxvalpar på drygt fyra veckor! Jag har en del bilder som jag tänkte lägga upp, men det får bli en annan dag. Orkar inte leta upp sladden till kameran nu.

Glömde jag att säga att de serverade kanongod lax också? Har dock ingen bild på den, hade fullt upp med att äta den haha. Men god var den minsann!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, väntar bara på ett samtal. Hoppas att hon ringer snart, jag är trött!

Hoppas ni också har haft en trevlig långfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0