Ledighet!

Idag hade vi litteraturseminarium hela dagen men jag kom ändå hem hyfsat tidigt, eller ja..vid halv fyra. Jag promenerade in till biblioteket från stationen, det är en bit att gå men det var så skönt i det här fina vädret! Det har varit riktig sommarvärme hela dagen, och jag satt till och med i linne när jag väntade på bussen. Och det är stort, riktigt stort (haha) för annars brukar jag vara ganska frusen av mig.
Tillbringade i alla fall en stund på biblioteket, och mötte även upp mamma och syster där. Ett par böcker följde med mig hem, äntligen ska jag få läsa lite andra böcker än kurslitteratur! Kanske dyker det upp något boktips här, får se hur böckerna är först.

Här kommer i alla fall lite härliga vårbilder från idag!


Jag, Emma och Lisa köpte glass på pressbyrån när vi ändå satt och väntade på tåget.
Härligt att äta glass ute i det fina vädret. Givetvis måste detta ögonblick förevigas så här har ni vår glassbild!











Nu ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig. Och tack och lov ska jag inte upp tidigt imorgon för nu har jag påsklov resten av veckan. Härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0